Як намалювати скелета?

Як намалювати скелета?

Малюнок: автор — Yu kinutani, Angei Arm Давайте спробуємо помістити персонажа в куб, підставою якого буде площа під підошвами ніг. Однією з найскладніших завдань при малюванні тіла є малювання в перспективі. Для цього вам може допомогти використання куба навколо персонажа. Скелет людини та її структура Давайте поглянемо на скелет людини і спробуємо намалювати його.

Малювання нижній частині скелета дозволить вам показати більш натуральне рух тіла за допомогою передачі повороту тіла і розподілу ваги. Малюємо блоками Уявіть, що зчленування і живіт — це сфери.

Коли малювання відбувається за допомогою використання форм і сфер, відразу ж визначаються і майбутні обриси м’язів. Крім того таким чином ви можете відчувати тривимірну структуру тіла. Подивіться уважно, як приєднана ключиця. Звертайте увагу на кут плечей і їх проекцію, видну з вибраного огляду.

Якщо ви не уявляєте проекцію плечей на іншій стороні, просто скористайтеся 3D поверхнею, щоб позначити форму. Блоки — лише напрямні лінії, застосовувані для вашої зручності.

Так що не зациклюйтеся на їх промальовуванню. Звертайте увагу на малювання боків.

Задні м’язи чоловіків зазвичай малюються більш довгими, в той час як жіночі коротше і швидше переходять в стегна. Хочете малювати добре? Ви повинні завжди пам’ятати про невидимих частинах мальованої тіла. Коли потрібно намалювати людське тіло в русі за основу береться центральна лінія хребта і крива руху.

Центральна лінія розділяє праву і ліву сторони тіла, тим самим створюючи балансує стан. Проходить вона як спереду, так і ззаду. Звертайте особливу увагу на рух в області талії.

Зображуйте центральну лінії на видимій стороні тіла. Зображуйте центральну лінію як проходить уздовж напрямку руху персонажа. Цілком може бути, що центральна лінія на видимій стороні тіла співпаде з кривою руху.

Використання кривої руху допоможе вам малювати правильне положення тіла і полегшить роботу з рухами персонажа. Малюємо з кута Дуже велика кількість поз можна намалювати, використовуючи метод форм, проте кращим варіантом буде суміщення кута огляду і скелетного методу. Малювати буде простіше, якщо засновувати позу на положенні хребта.

Стандартна форма тіла чоловіка Нижче представлені найважливіші речі, які необхідно запам’ятати при малюванні чоловічого тіла. — Слідкуйте за позицією ліктя, коли рука в найвищій точці. — Враховуйте радіус руху ліктя і плеча. — Правильно розміщуйте м’язи ключиці і грудини. — Трапеція (мускул) стискається і напружується при русі. — Область грудини збігається з областю звуження рук. — Промежину має невеликий проміжок між стегнами, коли ноги разом, а коли ноги нарізно, то проміжок збільшується, але ніколи не малюйте промежину як показано на малюнку вище (знизу, малениким). Коли ви не можете визначитися з довжиною рук в їх горизонтальному положенні використовуйте направляючу лінію. Так легше буде показати довжину частин руки.

Іншим способом зображення довжини дельтоида є додавання невеликої довжини біцепса і шарніра (ліктя). — М’язи з того боку, в яку виконується нахил, стискаються. — З іншого боку м’язи навпаки розтягуються. — Якщо подивитися на лопатки з трохи іншої позиції, то вони дуже скидаються на обличчя.

Постарайтеся використовувати таку цікаву особливість. — Деформація тіла відбувається завжди, коли воно рухається (нахиляється, повертається). — Лопатки підводяться, коли рука йде вгору. Тепер поглянемо збоку Запам’ятайте, що стандартний розмір кисті — особа персонажа. Кисть повинна закривати його майже повністю по висоті. Довжина передпліччя дорівнює довжині 1 з половиною голови.

Довжина решті частини становить 2 голови. Довжина ступні дорівнює одній голові і в цю довжину входить і довжина пальців.

Плечі можуть рухатися вперед і назад, але трошки. Коли тіло нахилене, плечі опускаються і рухаються вперед. З іншого боку, коли тіло відхилено тому, плечі також рухаються назад. — Жінки мають більш вузькими плечима і грудною кліткою, зате таз у жінок перевершує чоловічий.

— Жіноча тазова кістка досягає пупка і лінія талії також перетинає пупок. Вища точка тазової кістки перетинає лінію пупка. — Чоловіче тіло має в своїй основі форми перевернутого трикутника, в той час як жіночі форми більш округлі і нагадую кеглю для боулінгу. Пропорції Пропорція тіла вибирається кількістю поміститься у його зростання голів, так що спершу ви повинні запитати себе, в скільки голів буде ваш персонаж.

Більш детальну інформація за всіма пунктами цього уроку ви можете отримати з інших уроків даного.

Як намалювати скелета?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты