Як називали рабів?

Як називали рабів?

Так як Господь сказав, що Я і Отець — одно, зрозуміло, по владі і силі, і показав, що рука Його і Отця одна, то іудеї визнали це за богохульство і хотіли побити Його камінням за те, що Він робить Богові рівним. Господь, викриваючи їх і показуючи, що вони не мають ніякої благословной причини до шаленству проти Нього, але ярятся марно, нагадує їм про чудеса, які Він зробив, і каже: Я показав вам багато добрих справ за котрий же з тих учинків хочете Мене камінням ? Вони відповідають: ми хочемо побити Тебе камінням за богохульство, за те, що Ти робиш Себе Богом. Він не заперечує цього, не говорить, що Я не роблю Себе Богом, Я не рівний Отцю, але ще більш стверджує їхню думку.

А що Він Бог, доводить це тим, що написано в законі. Законом же називає і книгу Давида, так само як і все Писання. Слова Його мають такий зміст: якщо отримали обоження по благодаті суть боги (Пс. 81, 6), і це не поставляється їм у провину, то яка справедливість, коли ви засуджуєте Мене, Котрий за єством — Бог, що Отець освятив, тобто визначив на заклання за мир?

Бо відокремлене Богу називається святим. Очевидно, коли Отець освятив Мене і визначив на порятунок світу, Я не дорівнює іншим богам, але єсмь істинний Бог.

Якщо ж і ті, до яких було Слово Боже, тобто Я, бо Я — Слово Боже, і Я, оселившись в них, дарував їм синоположеніе, якщо вони суть боги, то тим більше Я можу без всякої провини називати Себе Богом, Я , Який за єством своїм Бог, і іншим дарую обоження. — Нехай посоромлені сих слів ариане і несториане. Бо Христос є Син Божий і Бог по Суті і єства, а не тварь, і дає обоження іншим, до яких було Слово Боже, а не обожнюється Сам по благодаті.

Очевидно, Він справжніми словами відрізняє Себе від обожнюваних по благодаті і показує, що обоження дарував їм Він, будучи Слово Боже і оселившись в них. Бо це позначається словами: до яких було Слово Боже, з якими було, в яких жило.

Як же Я богохульство, коли називаю Себе Сином Божим? Бо хоч Я ношу плоть і походжу від потомства Давидового, але ви не знаєте таємниці і того, що плотське єство людське не інакше могло прийняти бесіду з Богом, як тільки якщо Він з’явиться йому у плоті, як би під завісою.

Як називали рабів?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты