Як оформити вітрину?

Як оформити вітрину?

Якщо ефект прямої реклами магазину незабаром розсіюється, то вітрини являють собою один з найкращих рекламних носіїв для спеціалізованого магазину. Вітрина: * Пояснює клієнту, що ви продаєте Оригінально оформлена вітрина магазину, бутика, салону або супермаркету може виявитися Вашої фірмової карткою в конкурентній боротьбі за покупця. І вкладені один раз кошти будуть приносити постійний і стійкий дохід.

Однак життєвий цикл вітрини складає всього 2 тижні. І покупці, які проходять день у день повз однієї і тієї ж вітрини не заходять вже в магазин, бо думають, що там немає нічого нового.

Ми готові зробити для Вас універсальні вітрини, які вимагають мінімальних змін протягом сезону. Ми готові надати Вам більш 1500 фотографій з прикладами вітріністікі і більше 1000 фотографій з прикладами використання манекенів. Ви зможете вибрати готову ідею, стиль, колір і образ Вашої нової вітрини. У роботі над оформленням вітрин магазинів ми вирішуємо наступні завдання: * Як правильно оформити вітрину, щоб заманити покупця всередину магазину * Композиція може бути сезонна, а наповнення вітрини змінюване з періодичністю від 1 дня до двох тижнів. * Освітлення вітрини, яке підкреслить її гідності Ми можемо виконати для Вас весь комплекс робіт від ескізу до реалізації!

Надішліть Ваш запит на створення ескізу вітрини на адресу 1. На якій відстані від місця продажів будуть переміщатися основні потоки потенційних покупців: 2. Якщо відстань становить хоча б кілька метрів, то варто використовувати всю площу вітрини; 3. На що проходять в безпосередній близькості людей, навпаки, максимальний вплив надає нижня третина вітрини.

4. Життєвий цикл вітрини максимум 2 тижні. Це означає, що вітрини треба міняти не рідше, ніж кожні 2 тижні. 5. Коли магазин вже закритий, вітрини продовжують продавати. Не слід виключати освітлення у вітринах після закриття магазину.

6. Ефективне освітлення — ключовий фактор в організації успішних вітрин 7. Вітрина не схожа на театр, коли публіку від сцени відділяє величезну відстань, у зв’язку з тим, що там розташована оркестрова яма.

Покупці розглядають вітрини на рівні очей. Кожне плямочка, порошинка, в’янучий квітка очевидний аудиторії.

Як оформити вітрину?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты