Як перевірити інжектор?

Як перевірити інжектор?

Зараз більшість автовиробників встановлюють на свої автомобілі інжекторні двигуни. І якщо ви власник автомобіля з системою уприскування палива за допомогою форсунок, то, як мінімум повинні знати принцип роботи інжектора, щоб вчасно виявити ту чи іншу несправність. Отже, процеси в даному механізмі відбуваються таким чином. Потік повітря під високим тиском аналізується спеціальним електронним датчиком, який відповідає за вимір даного обсягу повітряних мас.

Дані від датчика надходять в комп’ютерний блок, який також аналізує інші дані, наприклад, температуру повітря, двигуна. Після обробки всієї отриманої інформації комп’ютер визначає той розмір паливної суміші, який необхідний для отриманого об’єму повітря, щоб на виході вийшов найвищий коефіцієнт корисної дії від роботи двигуна.

До речі, підвищують ККД двигуна. Діагностика інжектора проводиться, як правило, після появи неполадок в роботі двигуна або при купівлі автомобіля з пробігом. Спеціальний пристрій для діагностики системи управління двигуном, функції якого може виконувати звичайний бортовий комп’ютер з можливістю діагностувати проблеми двигуна. Компресометр, яким можна вимірювати компресію в циліндрах двигуна.

Даний пристрій допомагає виявити дірки в прокладці ГБЦ, клапанах та ін Манометр апарат, за допомогою якого можна заміряти рівень тиску палива, і таким чином діагностувати несправність регулятора тиску, паливного насоса, засмічення паливних фільтрів. Мультиметр або омметр допоможе виміряти напругу в акумуляторі, продзвонити ланцюга на контакт, визначити опір струму в механізмах. Розрядники високовольтні, які необхідні для перевірки наявності іскри.

Пробник світлодіодний. Використовується для контролю системою управління полярності на форсунках, котушці, модулях запалювання. Звичайно в більшості випадків для діагностики інжектора досить перевірки бортовим комп’ютером або сканером з функцією зчитування помилок.

Процедура в дії. Отже, що робити, якщо інжектор не заводиться. Спочатку проведіть зовнішній огляд всіх механізмів і датчиків. Переконайтеся в надійності кріплення штекерів, мінусових проводів до маси авто, цілісності ізоляційних матеріалів, правильності розташування джгутів.

Також, досвідчені водії можуть перевірити двигун інжектор і визначити місце поломки за допомогою свого слуху, втім, як і нюху. Як правило, якщо автомобіль має серйозні неполадки в двигуні, то про це свідчить великий дим з механізмів автомобіля і специфічний запах. також видно при знятті кришки повітряного фільтра. Якщо звідти повалить дим і будуть видні сліди витекло масла, то ремонту не уникнути.

Що стосується більш точної діагностики, то точну поломку можна визначити тільки за допомогою спеціальної апаратури. Для інжекторних двигунів однією з обов’язкових процедур є регулювання клапанів (інжектор).

У більшості інжекторних автомобілів температура включення вентилятора охолоджуючої рідини становить 100 градусів за Цельсієм. При такій температурі зазори в клапанах дуже зменшуються, і якщо зазор цей виставлений неправильно, то при високій температурі він може стати занадто маленьких, що неприпустимо для стабільної роботи двигуна автомобіля.

Регулювання інжектора проводиться за допомогою спеціальної апаратури, до якої входять регулювальна рейка, мікрометр, набір шайб регулювальних. Розглянемо кілька варіантів того, як перевірити інжектор своїми силами: Ситуація 1 погано заводиться двигун, що потрібно робити: подивіться, чи не засмічений повітряний фільтр; перевірте датчик в колінчастому валі. 2. Ситуація 2 двигун не заводиться, але стартер крутиться: перевірте роботу бензонасоса, системи запалювання, роботу датчика колінчастого валу. Якщо всі перераховані вище системи справні, то далі перевірте форсунки, вентилятор, систему охолодження.

Якщо діагностика інжектора своїми руками не принесла вам позитивного результату, зверніться в спеціалізований автосервіс. Перед поїздкою на сервіс і помити його, так як не всі фахівці погоджуються ремонтувати брудні механізми.

Як перевірити інжектор?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты