Як підняти Ниву?

Як підняти Ниву?

Для любителів полювання, риболовлі і заміських поїздок, а так само бажаючих спробувати себе і свою Ниву у водінні в важко прохідних місцях, ми можемо запропонувати збільшити дорожній просвіт, за рахунок якого збільшується прохідність Вашого автомобіля. На сьогоднішній день існує як мінімум шість варіантів ліфтингу підвіски Ниви і Ш / Ниви, кожен по своєму цікавий і обумовлюється в процесі підготовки автомобіля до бездору за замовленням клієнта, враховуючи особливості експлуатації його автомобіля і розміри дисків і гуми які він бажає поставити на свою машину. Нами частіше береться за основу комплект від Російського клубу «Корівка». Даний ліфт-комплект виготовлено в заводських умовах і пройшов випробування на змаганнях в Росії. Дорожній просвіт збільшується на 5 см, що дає можливість встановити гуму R15 235/75 або R16 235/70 (на правильних дисках).

У свою чергу, це дасть підйом ще на 4 см. У сумі збільшення дорожнього просвіту складе 9-10 см! У такому виконанні НИВА без втрати комфортних якостей може експлуатуватися як на дорозі з покриттям, так і по бездоріжжю, не поступаючись ні в чому джипів іноземного виробництва. Таким чином, по нижній точці РЗМ кліренс становить 25см, а по зрізу порога 44, 5см. По передку: Ліфт здійснюється шляхом установки спрямованих шайб під нижню площадку пружини (вони створюють необхідний кут передньої пружини).

Під верхній важіль (між ним і кульовий) ставиться ще одна проставочное шайба (т. о. Розвантажуємо важіль).

Міняються місцями важелі поворотних кулаків і наконечники рульових тяг вже йдуть з верху в низ (т. к. після проведених раніше робіт, при повному вивороті тяги упрутся в стабілізатор, хоча за бажанням клієнта можна залишити як було змінивши кріплення стабілізатора). При проведенні робіт з ліфтінгу часто на замовлення доводиться міняти амортизатори, пружини, рез.

проставок, пильовики внутрішніх шрусов на тюнінгові допрацьовані під даний вид ліфта підвіски і виробляти регул. відбійників пружин. За задку: Ліфт здійснюється шляхом установки нових чашок задніх пружин, які кріпляться зверху штатних на болтах, і кронштейнів для перенесення точок кріплення задніх амортизаторів вгору на 5 см (кріпляться на болтах).

Короткі верхні штанги заднього моста подовжуються або робляться регульованими (для легкого розвороту хвостовика, що б не закушували хрестовину), реактивні тяги заднього моста або посилюються куточком або ставляться здвоєні, за бажанням клієнта додається стабілізатор заднього моста Техномастер (Тольятті), але його необхідно підганяти під ліфтовочную машину, переварювати. Тяга Панара або поперечна штанга робиться розрізний з регулювальної муфтою (краще виставляється на стенді у развальщік, т. к. при ліфтовкі З. міст не тільки зміщається вперед, але і йде в сторону).

Встановлюється при необхідності більш довгий гальмівному шланг, проводиться прокачування гальм, регулювання заднього золотника і підгонка відбійників пружин. Так само бажано, на ліфтованія автомобілях, застосування заднього шрусового кардана.

Для тих, хто буде ліфтованний старі або ушатанние машини треба постійно пам’ятати про внутрішні шрусах (кульки йдуть з напрацьованого місця), необхідно бути готовим до їх заміни. Вирішення цієї проблеми можливе зменшенням кута приводу за рахунок відв’язування переднього моста. Зовнішні шруси цього мало схильні, гірше їм буде якщо колесо буде з збільшеним вильотом, шириною і вагою, тоді і вони можуть захрустеть. Хоча тоді і підшипника маточини доводиться не солодко, особливо якщо він мав перед цим люфт. Але ми пішли від цієї проблеми т. к. встановлюємо поворотні кулаки з двома кульковими підшипниками (від задньої півосі), їх не треба регулювати, затягуються до упору, але краще динамометричним ключем.

Вузол виходить не обслуговується, розвантажується маточина, легше накат і краще динаміка машини. Поворотні кулаки звичайно Російського виробництва і з гарантією. При установці широких коліс після ліфта необхідно пам’ятати і про кульові (якщо слабкі полетять), може полетіти і маятник, а установка нових газових амортизаторів тягне за собою посилення верхнього кронштейна пров. амортизатора (інакше рве, особливо при тяжких передка), можна підсилювати і кріплення задніх амортизаторів.

Бажано при ліфті, змінити підвіску на п / уретанового, замість гуми. А ось те, що вийшло в результаті:

Стаття передрукована з сайту.

Як підняти Ниву?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты