Як повернути неякісний товар?

Як повернути неякісний товар?

Щодня ми набуваємо різні товари і користуємося послугами. Найчастіше ці товари і послуги не відрізняються належною якістю. На жаль, не всі покупці знають про те, що у разі виявлення недоліків товару, вони мають право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. У статті ми постараємося пояснити, як Ви можете реалізувати право на повернення грошей, надане Вам Законом Про захист прав споживачів.

Що таке брак товару? Недолік товару — невідповідність товару обов’язковим вимогам, передбаченим законом, або умовами договору (за їх відсутності або неповноті умов звичайно ставляться), або цілям, для яких такого роду товар звичайно використовується, або зразком, опису при продажу товару за зразком або за описом. Умови повернення грошей за неякісний товар Споживач має право пред’явити вимогу про повернення грошових коштів щодо недоліків товару, якщо вони виявлені протягом гарантійного строку або строку придатності, який обчислюється з дня передачі товару споживачеві. У той же час, коли недоліки товару виявлені споживачем після закінчення гарантійного терміну, споживач має право пред’явити вимоги про повернення грошей, якщо доведе, що недоліки товару виникли до його передачі споживачеві або з причин, які існували до цього моменту.

Право покупця на повернення грошових коштів сплачених за договором не може бути замінене розсуд продавця на інші, наприклад, зменшення купівельної вартості товару або заміну на аналогічний товар. Не рідкісні випадки, коли покупцеві відмовляють у задоволенні вимог, з причини відсутності у нього касового чека. Але закон встановлює: відсутність касового чека не є підставою для відмови в прийнятті товару. Підтвердити факт придбання товару у конкретного продавця можна за допомогою свідків. Право на повернення грошей за технічно складні вироби Особливо потрібно відзначити умови повернення грошей при виявленні недоліків у технічно складних виробах.

Покупець має право звернутися з такими вимогами в перебігу 15 днів з дня передачі йому такого товару. За межами цього терміну повернення здійснюється тільки у разі виявлення істотного недоліку товару, порушення термінів усунення недоліків товару, неможливість використання товару в сукупності більш ніж тридцять днів унаслідок неодноразового усунення його різних недоліків. На практиці у споживачів нерідко виникає питання, чи належать до технічно складних виробів, наприклад, мобільний телефон? Відповідь на це питання однозначна: ні. Перелік технічно складних виробів обмежений і встановлений Постановою Уряду РФ.

Не рідкісні випадки, коли покупцеві відмовляють у задоволенні вимог, з причини відсутності у нього касового чека. Але закон встановлює: відсутність касового чека не є підставою для відмови в прийнятті товару. Підтвердити факт придбання товару у конкретного продавця можна за допомогою свідків. У які терміни продавець зобов’язаний повернути гроші?

Продавець зобов’язаний повернути гроші за товар протягом 10 днів з моменту пред’явлення вимоги про розірвання договору купівлі-продажу. В іншому випадку на продавця покладається обов’язок виплатити пені, в розмірі 1% від ціни товару за кожний день прострочення.

Якщо продавець відмовляється повернути гроші, посилаючись на те, що причиною виявлення у товару недоліку є його неправильне використання покупцем. У такому випадку продавець зобов’язаний за свій рахунок провести експертизу якості товару. Для цього покупець передає продавцю товар, а натомість отримує документ, із зазначенням найменування та основних характеристик прийнятого товару. Що робити у випадку відмови продавця повернути гроші? Якщо на ваше усне звернення продавець відповів відмовою, то Вам необхідно скласти претензію.

Прикладіть до претензії копію касового і товарного чека, копію гарантійного талона. Передати претензію можна або вручивши безпосередньо продавцеві або відповідальному в магазині особі, або направивши її поштою рекомендованим листом з повідомленням і описом вкладень. Якщо добровільно задовольнити ваші вимоги продавець відмовляється, відстояти свої права можливо з вимогами про розірвання договору купівлі-продажу, повернення коштів.

Ви також можете вимагати стягнення нейстойкі за прострочення задоволення вимог, компенсації моральної шкоди, а також витрат на адвоката. Знання своїх прав допоможе Вам вирішити проблеми при придбанні неякісного товару.

У Вас виникло питання? або ж просто зараз зателефонуйте (812) 981 23 60.

Як повернути неякісний товар?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты