Як призначити зустріч?

Як призначити зустріч?

Вітаю, Колеги! Сьогоднішній пост буде присвячений такій актуальній темі: як призначити зустріч клієнту по телефону. Так ось, власне, я відстежую статистику пошукових запитів на і спостерігаю непідробний інтерес до даної теми. Питання в тому, що я вже розкривав рішення цього завдання.

Для тих, хто хоче знати ще більше, бути більш ефективним і навчитися самостійно писати скрипти холодних дзвінків дана інформація буде особливо корисна. Скрипт холодного дзвінка для призначення зустрічі: Крок 1. Щоб привернути увагу, задайте питання. Ми з вами знаємо, що є закриті питання, відкриті та маніпулятивні.

У даній ситуації нам потрібен, так званий, ДА-питання (закритий), коли ми твердо впевнені, що знаємо яку відповідь почуємо. Наприклад, — Здрастуйте, це Компанія Печенька? — Відповідь так, але серед читачів знайдеться той, хто скаже, мовляв, а що якщо на тому кінці дроту представилися особисто і назвали компанію? Моя відповідь буде такий неважливо.

Значить задайте питання, — Здрастуйте, це та Компанія Печенька, яка вже більше п’яти років на ринку? — Відповідь так. У випадку з топовими компаніями, де обробка вхідних дзвінків автоматизована, просто перейдіть до другого кроку. Крок 2. Економте час говорите з ЛПР. Я скажу коротко, все що ви заробите, ви можете витратити і заробити знову, ви можете одружитися, розлучитися і одружитися знову, ви взагалі ВСЕ можете Але не можете тільки одного повернути час.

Саме тому, я закликаю конкретно вас, і всіх хто займається на економте свій час! І саме тому, говорите тільки з особою приймаючому рішення! Це, часто, директор, керівник якогось конкретного відділу, департаменту і т. д. — Відмінно! З’єднайте мене з директором, до речі, як його звуть? — Відповідь Іван Іванич, з’єдную.

Ви здивуєтеся, як часто будете чути цей відповідь, якщо ваша фраза звучатимуть саме так, важливо виділити голосом слово до речі і ще більш важливо закінчити фразу конкретним питанням. — Відповідь Іван Іванич, як вас представити? Справедливий зустрічне питання, представляєтеся ви тільки одним способом Ім’я, Компанія і знову задаєте потрібний вам питання А я з ким говорю? Викрити людини на тому кінці дроту, вживайте його ім’я.

Або Так як мені його почути? гніть свою лінію. — Відповідь з якого питання? відповідь тільки один Я дзвоню вашому директору, щоб призначити зустріч.

Давайте уточнимо, коли це буде найбільш зручно для нього? — Завжди закриваєте свою відповідь або фразу питанням. Крок 3. Необхідність зустрічі очевидна. Якщо вам не вдалося переконати секретаря (фільтр) відразу, шукайте причину в собі: голос, тон? Наскільки ви впевнені в собі і своєму продукті / послузі?

Найчастіше недосвідчені менеджери з продажу спотикаються саме тут, не зумівши визначити справжнє заперечення позначив фільтр або воно всього лише помилкове. Я дуже жорстко караю своїх менеджерів, коли вони починають придумувати причини по яких клієнт не захотів з ними спілкуватися. Є тільки одне заперечення, яке я приймаю всерйоз, це Пішов в ж @ пу, але й тут, що називається піди і повернися Як працювати з запереченнями докладно написано, а зараз вашим завданням є позначити причину по якій зустріч необхідна в першу чергу для директора, а вже потім для вас. — Здрастуйте, Іван Іванич, це (Ім’я, Компанія)!

Я дзвоню вам для того, щоб призначити зустріч. У ході якої розповім про те як: а) Ваша компанія може використовувати наші ресурси для отримання додаткового прибутку; б) Ваша компанія може заощадити, отримавши наші ресурси на взаємовигідних умовах;

Вам зручно зустрітися сьогодні або завтра? основне завдання описати максимально конкретно, що отримає компанія-опонент від вашого взаємодії, а закінчуємо фразу хибним вибором або / або. Наведу приклад, дитина не любить купатися, дурний дорослий змушує лізти у ванну або підкуповує небудь штукою-Дрюк, а розумний дорослий говорить: малюк, ти сьогодні будеш купатися з качечкою або з рибкою? дитині залишається лише вибрати. Дуже хотілося написати максимально коротко, але знову вийшло многобукв, тому роботі з запереченнями, я тут приділяти уваги не буду. Або самі знайдете що почитати, або впишетеся в тренінг. Важливо розуміти одне прямі продажі найсильніший інструмент продавця, однак нічого не заважає вам підігріти інтригу, використовуючи холодний дзвінок, і призначити зустріч.

Успіхів, Колеги! PS Як бонус, розповім вам, що говорити заборонено,,.

Як призначити зустріч?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты