Як прочистити форсунки?

Як прочистити форсунки?

Матеріал з Nissanoteka. ру. Отже маємо автомобіль Nissan Almera 16 2005 р. в. , Пробіг 86 000 км, мотор 1. 5 (98 л. С.). Вирішив помити форсунки, від чищення на сервісі і в домашніх умовах промивальним рідинами відмовився, хоча приблуду для промивання зробити просто, т. к. начитався, що при такій промивці двигун працює при великому навантаженні через те, що промивна рідина змиває масло зі стінок циліндрів і движок працює як би «насухую», не знаю чи так це чи ні, я вирішив зняти паливну рампу, помити форсунки, заодно подивитися їх стан, розпил форсунки, чи тримає вона тиск. Робити це абсолютно не складно. Нам знадобиться: шматок паливного шланга від будь-якого авто (я використовував від класики). гумки ущільнювачів для форсунок (підходять від ВАЗ -2110 8 шт.-ціна 10руб.). батарейка (крона). дроти (використовував від старої магнітоли, які йдуть на колонки, можна брати будь-які відповідні).

1. Виймаємо запобіжник бензонасоса (), крутимо стартер, тим самим скидаємо тиск в системі. 2. Знімаємо мінусову клему з акумулятора. 3. Відкручуємо хомут і знімаємо паливний шланг з рампи. 3. 1 Для цього знімаємо нульові дроти джгута харчування форсунок і котушок свічок запалювання (головки на 10), потім 2 болта кріплення опори (головки на 12)

Зрушуємо опору з тросом вправовверх, бачимо наступну картину: Фото шлангів: Увага! При знятті шлангів і рампи з них поллється бензин.

Приготуйте заглушки для шлангів. Дотримуйтесь ТБ!!

4. Бачимо форсунки з клемами. 5. Знімаємо клеми з форсунок (натискаємо на язичок клеми і стягуємо її вгору). Далі відкручуємо болти (рестайл) або гайки (дорестайл) на 12, які кріплять паливну рампу. 6. Акуратно ворушимо і тягнемо рампу з форсунками вгору, коли вони вийдуть зі своїх гнізд, виймаємо в сторону повітряного фільтра.

Бачимо паливну рампу з форсунками зсередини. 7. Форсунки є не дуже чисті, але я бачив набагато гірше, коли сильно брудні, то після промивання машина просто летить, а у господаря посмішка з обличчя не сходить. 8. Беремо крону, приєднуємо дроти, можна під’єднати будь-які проводи будь-яким способом, я взяв дроти з колонок від старої магнітоли, клеми на них підібгав пассатижами, вони ще з силіконовими ковпачками, потім одягнув на форсунку. Один провід закріпив на кроні, другий ми будемо замикати на іншу клему нашої крони, тим самим відкривати і закривати форсунку. Полярність дотримувати не важливо, замикати потрібно на 1 сек, навіть менш.

Можна звичайно прімудрості кнопку якусь від старої іграшки і т. п. Це перший етап. 9. Далі коли ми визначилися з тим як у нас з’єднана форсунка з батарейкою, беремо очищувач карбюратора.

Я використовував такий: 10. На трубочку очищувача наметовому ізоляційну стрічку, щоб одягнути шматок паливного шланга і закріплюємо дротом або хомутом.

Все має бути дуже щільно. Інший кінець паливного шланга одягаємо на форсунку, попередньо знявши гумки, їх там 2 штуки на кожній, вони підходять від ВАЗ-2110, дивимося на стан гумок, у мене вони були в хорошому стані, залишив старі, вазовские залишив про запас. Як зняти форсунку з рампи я не буду описувати, там все дуже просто, виймаєш скобу форсунки і витягаєш з рампи. Виймати потрібно по черзі, спочатку одну помили, потім вставили, тож по порядку.

Знімаємо перший форсунку, знімаємо гумки. 11. Далі етап другий: збираємо нашу систему. 12.

Наступний крок, натискаємо на балон очищувача, якщо ви зібрали систему щільно, то ні звідки бризкати не буде, тим самим ми бачимо, що форсунка тримає тиск, далі починаємо замикати провід на батарейку і форсунка почне свою роботу, вибачте, що ні сфоткал розпил ( факел) форсунки, робив один руки були зайняті, проганяє очищувач через форсунку доти поки розпил не матиме форму шатра і буде дрібно-дрібно дисперсний, можна поки випити пива, курити тільки краще в сторонці, форсунка поки пооткіснет, далі до тих пір поки вас не влаштує робота форсунки, після важливий момент: перш ніж зняти шланг позамикайте клему на батарейці не натискаючи на балон очищувача, щоб стравити тиск в нашій системі, а то я вирішив зняти шланг акуратно так, в результаті чого отримав струмінь в обличчя, повірте дуже не приємно. Коли промита форсунка від’єднана від системи, промиваєте її теж очищувачем карбюратора зовні, протираєте і у вас в руках ідеально чиста форсуночка, щоб не розбирати нашу систему я використовую ще один балон очищувача.

Мені цих двох балонів вистачає на 2-3 чистки форсунок, залежно від ступеня забрудненості. Після одягаєте резиночки, якщо у вас вони хороші можна залишити, хочете — поміняйте. Вставляєте форсунку назад в рампу, кріпите скобою, далі знімаєте наступну і моєму далі, так все по порядку. Ось фото чистої форсунки, вибачте за якість, фоткал телефоном. 13.

Коли всі форсунки помиті, вставлені в рампу, йдемо до машини, чистимо посадочні гнізда в двигуні ганчірочкою, щоб коли будете вставляти рампу НЕ загидити форсунки, коли будемо вставляти рампу з форсунками в двигун, ущільнювальні резиночки можна злегка помазати моторним масло (без фанатизму, масло можна взяти з щупа перевірки масла) для кращого входження в двигун. 14. Кріпимо рампу до двигуна, одягаємо на форсунки клеми, одягаємо паливний шланг на рампу, все перевіряємо, прикручуємо клему акумулятора, заводимо двигун і насолоджуємося рівною його роботою, правильним звуком відкриття форсунок. Катаємося і посміхаємося.

ПІДСУМОК: 1. 5:00 роботи, витрати на гумки 80 руб, очисники (220 і 150 руб.) 2 штуки, які у вас залишаться на наступний раз, витрата палива зменшився на літр, тяга на низах зросла, двигун працює рівно, немає ні яких провалів (тьфу -тьфу-тьфу через ліве плече). Так що шановні форумчани пробуйте, вибачте за якість фото і може бути деякий сумбур у звіті.

ТЕКСТ ЗВІТУ І ФОТО ЗА ВИНЯТКОМ п 3. 1 — Rom @ H ТЕКСТ ЗВІТУ І ФОТО У п. 3. 1. Дмитро А. Петров-KG-9:46, 9 вересня 2010 (UTC).

Як прочистити форсунки?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты