Як самому перевірити підвіску?

Як самому перевірити підвіску?

Як перевірити підвіску вживаного автомобіля при його покупці? Сьогодні на вторинному ринку існує багато машин пережили аварію і просто убитих, із замаскованою зовнішністю, тому вибір вживаного автомобіля крім усіх інших перевірок ще й вимагає ретельного огляду та перевірки підвіски.

Що стосується аварійного стану, то воно легко визначається за досить вагомим ознаками, їх існує декілька. Першим таким ознакою можна назвати просідання транспортного засобу, в якому колеса були складені, що вже говорить про вичерпали свій термін пружинах. Якщо діяти на пружини деякий час, похитуючи при цьому кожен кут автомобіля, і якщо під час даного процесу виникає різке опускання це явна ознака, що вказує на швидку заміну амортизаторів. У процесі огляду уживаного авто обов’язково слід ретельно промацати днище транспортного засобу, особливо ретельного огляду вимагає район між задніми і передніми арками коліс. Покупців повинен насторожувати і той момент, коли днище має підозріло нове антикорозійне покриття або ж відшаровується взагалі.

Якщо були, які або аварії, то їх сліди потрібно шукати в таких місцях як передні бризговики, стійки, передні і задні лонжерони. Відрізнити заводське зварювання автомобіля, від ремонтної можна досить легко, так як заводська зварювання є контактною, саме тому і не дає такої особливості як здуття зварювального шва. Що стосується кузова осматриваемого авто, то в його силових частинах не повинні з’являтися тріщини, так як саме вони і є завершальною стадією життя кузова. Такі частини автомобіля як важелі підвіски і кронштейни не повинні мати слідів спотворення, на них не повинні бути присутніми тріщини, вони просто повинні бути прямими. Якщо оглядається передньопривідна машина, то придатність її піввісь рульового управління і шарнірів підвіски покупець може визначити за їх чохлам.

Щоб визначити мають ці частини мастило чи ні, слід всього лише понажимать і помацати чохли кілька разів. У разі, коли покупець виявляє визирнув мастильний матеріал, можна судити про повну відсутність герметичності, що в свою чергу заявляє про майбутні витрати на установку додаткових шарнірів. Щоб провести більш ретельну перевірку придатності підвіски, потрібно подомкратіть машину, власноруч покриття окремо всі колеса, а також уважно прислухатися до виникнення сторонніх звуків, яких взагалі не повинно бути.

Покупець також може оцінити люфт підшипників, щоб зробити це потрібно провернувши колесо в обидві сторони, тримаючи його при цьому за верхню і нижню точку. Якщо розглянута б / у машина має привід на передню вісь, покупцеві слід уважно перевірити стан шарнірів півосей.

Про їх зношеності будуть заявляти різноманітні скрипи і клацання. Такі звуки можна почути при обертанні коліс туди, куди вони перед цим були вивернуті.

Наступним етапом перевірки авто є різкі повороти рульового колеса в різні сторони, під час даного процесу не повинні чутися різноманітні клацання. Крім усього перерахованого покупцеві слід перевірити консистенцію і рівень масла в коробці і задньому мосту. Крім ретельного власного огляду, покупець також повинен звертати увагу і на те, що йому скаже власник автомобіля.

Якщо продавець сумлінний, то він обов’язково розповість потенційному покупцеві про всі існуючі недоліки, бувальцях і недоробки автомобіля. Що стосується покупця, то він не повинен бути пасивним, йому потрібно не соромитися з’ясовувати якомога більше інформації про, що здобувається транспортному засобі, такий, наприклад, як встановлено чи на автомобілі яке або протиугінний засіб, коли господар в останній раз міняв масло, скільки комплектів ключів та інше.

Практика показує, що при покупці уживаної машини, нові власники в більшості випадків стикаються саме з цими, здавалося б, простими питаннями.

Як самому перевірити підвіску?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты