Як самому пофарбувати машину?

Як самому пофарбувати машину?

Автолюбителі зі стажем і професіонали знають, як самостійно підготувати машину до фарбування. У кожного є власні секрети і напрацювання. Але, тим не менш, основні етапи для всіх загальноприйняті. Розглянемо їх у технологічній послідовності. Причин для фарбування автомобіля може бути маса.

Від них залежить, як ви будете фарбувати і як проведете підготовку. Візьмемо за приклад варіант, коли оновити лакофарбове покриття ви вирішили для себе, а значить, робити будете все на совість. Підготовка до починається з попереднього ретельного огляду кузова.

Добре вимийте машину і досконально огляньте її. Особливу увагу приділіть так званих зон ризику: місця стиків деталей. Якщо виявите гнилі місця, то тут не обійтися без радикальних заходів.

Проблемні місця краще вирізати болгаркою і накласти латки, застосувавши зварювальний апарат. Виявивши бульбашки іржі, натисніть на них твердим предметом. Швидше за все, в цих місцях іржа йде зсередини і доведеться теж скористатися зварюванням. Після обстеження з автомобіля потрібно зняти всі деталі, які не повинні потрапити під струмінь фарби.

До цих деталей відносяться: бампера. Дещо можна заклеїти газетами і малярським скотчем. Якщо при огляді було виявлено глибокі вм’ятини й тріщини, то доведеться ці місця рихтувати. Для цієї роботи потрібен деякий досвід.

При його відсутності краще звернутися за допомогою до бляхареві. Для рихтування застосовують різні витяжні пристосування, рихтувальні молотки і опори. Після зварювальних робіт і рихтування можна приступати до зачистки. Її мета згладити зварні шви, відколи, тріщини і прибрати верхній блискучий шар старої фарби. Для цього можна скористатися спеціальним рубанком або шліфувальною машинкою і наждачним папером.

У місцях, де є бульбашки іржі, знімаємо, не шкодуючи, все до металу. Можна використовувати перетворювач іржі. Якщо стара шпаклівка і фарба тримаються міцно, то не слід дуже старатися. Ці місця просто затуманьте, знявши шкіркою верхній шар. Після цього поверхню потрібно знежирити бензином.

Великі поверхні потрісканої фарби можна протравить 30% розчином каустичної соди і залишити на ніч. Вранці фарба легко зніметься струменем гарячої води. Каустик наносити пензлем щоб уникнути травмування рук це агресивна рідина.

Зварні шви можна шліфувати болгаркою. Вм’ятини, тріщини і подряпини обробляють вручну шкіркою Р60-Р120, остаточну шліфування виробляють більш дрібної наждачкою Р220-Р260.

Підготовка авто під фарбування передбачає ще один етап. Для усунення всіх нерівностей поверхню потрібно зашпатлевать. Шпаклівки автомобільні бувають різні, і тому способи нанесення теж відрізняються. Кожен виробник дає свої рекомендації, яких і потрібно дотримуватися.

Але є основне правило: не накладайте шпаклівку товстим шаром вона обов’язково потріскається. Але якщо все ж така необхідність з’явиться, то шпатлювання потрібно робити шарами, ретельно просушуючи кожен з них. Для великих вм’ятин і тріщин краще застосовувати крупнозернисту шпаклівку зі скловолокном або нитрошпатлевка.

Для деталей з пластику застосовують спеціальну шпаклівку, призначену для пластиків. Наносити шпаклівку найкраще прямокутним шматком листової гуми.

Після висихання її теж потрібно зашкурити, щоб поверхня була гладкою. Шпаклівку зі скловолокном, яку ви завдали товстим шаром, потрібно залишити на добу для кращого висихання. Інакше вона може просісти і доведеться виправляти ситуацію. Незначні дефекти можна шпатлевать двухкомпонентной шпаклівкою, яка є універсальною.

Для мікротріщин підійде однокомпонентна акрилова шпаклівка, яку наносять зазвичай після грунтовки. Шліфування виробляють водостійким наждаковим папером з рясним додаванням води. Ми розглянули самі основні і важливі моменти, і тепер знаємо, як підготувати авто до фарбування. Але є ще один крок, який деякі автолюбителі пропускають. Це грунтування кузова.

Для того щоб фарба трималася довго і міцно, краще цією процедурою не нехтувати. Для неї потрібен компресор з робочим тиском 3 атмосфери, і безпосередньо грунт. На сьогоднішній день самі з них популярні акрилові. Вони відмінно захищають метал від корозії.

Починати потрібно з тих місць, які шпаклювали, і наносити в декілька шарів. Після грунтовки потрібно знову зачистити поверхню шкіркою. Після закінчення грунтування необхідно нанести виявляє шар розбавлену розчинником емаль. Вона покаже ваші недоробки, до яких доведеться повернутися і знову зашпатльовать проблемні місця.

Потім ретельно відшліфувати і довести кузов до ідеальної гладкості. На цьому підготовку до фарбування можна вважати завершеною.

Як самому пофарбувати машину?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты