Як в Excel порахувати суму?

Як в Excel порахувати суму?

Підсумовування і підрахунок даних є основою аналізу даних, будь то підрахунок точної кількості співробітників в організації, підбиття проміжних підсумків продажів в північно-західному регіоні або облік щотижневих надходжень наростаючим підсумком. У додатку Microsoft Excel задокументовано більше способів підсумовування і підрахунку, ніж можна було б собі уявити. У зв’язку з цим в довідкову систему включений розділ, в якому пояснюється, як зробити те, що необхідно. Але не завжди очевидно, який розділ довідки слід використовувати.

Щоб допомогти користувачеві зробити правильний вибір, тут представлена повна зведення посилань на всі розділи, що відносяться до підсумовування і підрахунку. У кожному розділі є таблиця рішень, яка допоможе швидко знайти необхідні відомості. Рада. Не забудьте додати цю статтю до вибраного, щоб завжди мати можливість розраховувати на неї при пошуку необхідного розділу.

У наступних розділах описані конкретні завдання по складанню чисел, краща функція Office Excel для кожного завдання і посилання на один або кілька розділів довідки з конкретними прикладами та відомостями. Особливі випадки (наростаючий підсумок, унікальні значення) У наступних розділах описані конкретні завдання підрахунку чисел і текстових значень, краща функція Office Excel для кожного завдання і посилання на один або кілька розділів довідки з конкретними прикладами та відомостями.

Особливі випадки (підрахунок з наростаючим підсумком, підрахунок всіх осередків, підрахунок слів).

Як в Excel порахувати суму?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты