Як відкрити кінотеатр?

Як відкрити кінотеатр?

Тут ми розглянемо інформацію про те, як відкрити кінотеатр, що потрібно для цього, зможете завантажити готовий приклад бізнес-плану та дізнаєтеся скільки коштує це справа. На жаль, для малих міст відкриття кінотеатру є не завжди перспективним бізнесом.

Пояснюється це тим, що багато жителів Росії та країн СНД звикли качати все безкоштовно з торентів. Але, тим не менш, завдяки сучасним технологіями (3D, 4D, 5D), а також касовим фільмам інтерес до кінотеатрів в маленьких містах також починає зростати. Витрати для відкриття в них будуть, звичайно ж, іншими значно меншими. Кінопоказ є дорогим бізнесом, адже для того, щоб відкрити один кінотеатр, з кількома залами становить -3 млн. Однак відкривати одиночний кінотеатр не доцільно.

Відкриття мережі кінотеатрів буде на порядок прибутковіше, але при цьому слід врахувати, що знадобляться величезні фінансові інвестиції. Ризик при розвитку бізнесу істотно зменшуються, так як при закритті одного кінотеатру бізнес загалом сильно не постраждає.

Великі мережі кінотеатрів сильно цікавлять рекламодавців. Утримувати керуючий відділ набагато простіше.

При обладнанні декількох багатозальних кінотеатрів постачальники обладнання з радістю нададуть значні знижки. Розглянемо поетапну інформацію як відкрити кінотеатр і дізнаємося що потрібно для цього.

Фінансові вкладення в традиційний багатозальний кінотеатр (6-9 залів) складуть приблизно -3 млн. (введення в експлуатацію одного залу обійдеться в 0-400 тис.). Успішний кінотеатр повинен мати обладнання та крісла найкращої якості. Також для кінотеатрів корисно мати об’ємну парковку біля входу.

Устаткування краще купувати відразу, однак якщо бюджет обмежений, можна скористатися лізинговими програмами. Щоб обладнати зал на 300-400 місць знадобиться близько 0 тис. Оснащення більш містких залів потребують в кілька разів більших фінансових витрат.

Облаштування точок громадського харчування бажано вважати на аутсорсинг. Де краще відкривати кінотеатр? Вибираючи приміщення, не потрібно розглядати кінотеатрам, що залишився від СРСР, так як витрати на перепланування та реставрацію занадто великі.

Найбільш вдалим рішенням для багатозального кінотеатру є оренда 3000 м2 на території великого (40-80 тис. м2) торгово-розважального комплексу. Оренда такого приміщення обійдеться дешевше, ніж будівництво власної будівлі і забезпечить додатковий приплив відвідувачів з числа клієнтів інших відділень ТРК. Плюс при оренді великої площі під кінотеатр можна отримати непогану знижку. Варто відзначити, що при виборі приміщення потрібно стежити за його технічними параметрами (висота стель, допустимі навантаження, крок колон). Великі успішні мережі кінотеатрів нечасто користуються франчайзинговими схемами.

Це обумовлено великою ймовірністю, що далеко не всі партнери зможуть забезпечити належний рівень обслуговування клієнтів. Проте якщо є можливість співпраці з надійними компаніями, можна піти на франчайзингову угоду. При цьому слід ретельно стежити за якістю обслуговування в таких кінотеатрах.

Адже саме висока якість обслуговування та задоволені клієнти є основними заставами успіху в будь-якому бізнесі. Сьогодні кінопрокатники пропонують величезну безліч фільмів. При виборі продуктів головне зупинитися на таких, які зберуть максимум глядачів.

Варто сказати, що деякі картини, що підкорили Європу і Америку, у нас терплять фіаско. Іноді трапляється й навпаки компанія дистриб’ютор вкладає багато коштів у рекламу для посереднього фільму і він збирає велику кількість глядачів. Сьогодні також важливо ефективно і швидко управляти всіма кінотеатрами.

Це стосується контролю цінової політики та розкладу показів, також необхідно централізувати і прискорити розгляд звітів про відвідуваність і продажі квитків. Загалом на те, щоб відкрити і утримувати велику мережу кінотеатрів потрібно понад 1000 чоловік. При цьому близько 50 працівників повинні забезпечувати функціонування керуючої компанії. Проблема пошуку кваліфікованих співробітників достатньо серйозна (особливо це стосується керівних посад). У більшості випадків відбираються люди з інших галузей і перенавчати.

На заробітну плату співробітникам йде приблизно 15% від загального обороту коштів в мережі кінотеатрів. Штатні співробітники у великих мережах виконують практично всі завдання, лише прибирання іноді покладається на аутсорсинг.

Кінотеатр окупається протягом 4-5 років, щодо ж окупності мережі в даний момент важко щось сказати. Ситуація на ринку така, що для того, щоб залишитися в сідлі необхідно інтенсивно розвивати мережу і захопити якомога більшу частку ринку. Всі зароблені кошти необхідно інвестувати в розширення бізнесу. Це і обумовлює тимчасову збитковість мереж кінопоказу. Такий стан справ орієнтовно триватиме близько трьох років.

Закривати бізнес можна, розділивши керуючу і девелоперську компанію, а можна все разом, включаючи кредитні зобов’язання і нерухомість. Динаміка зростання ринку кінопоказу становить приблизно 20% щорічно. Вже сьогодні обсяг даного ринку досягає 7 млн., а більше третини кінозалів перебувають у підпорядкуванні великих мережевих компаній. Варто відзначити, що ринок кінопоказу в Москві і Санкт-Петербурзі насичений, тому багато мережеві оператори кінопоказу прагнуть зайняти регіони.

Також варта уваги низька тенденція зростання кількості глядачів, яка поки складає всього 6-7%. При цьому понад 70% кінозалів розміщуються в приміщеннях великих торгових центрів.

60% доходу кінотеатрів забезпечує показ фільмів, 30% фуд-корт і 10% реклама.

Як відкрити кінотеатр?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты