Як відрегулювати карбюратор?

Як відрегулювати карбюратор?

Карбюратор є важливою частиною двигуна внутрішнього згоряння. Ось основні деталі карбюратора: дифузор, дросельна заслінка, поплавкові камера і звичайно ж жиклер. Основна і важлива функція карбюратора змішувати паливо з повітрям, після чого доставляти цю суміш в двигун, де відбувається згорання суміші створюється тиск, який тисне на клапани в блоці двигуна. У результаті утворюється сила, що змушує машину рухатися і набирати швидкість.

І настройка карбюратора для хорошої роботи двигуна дуже важливо. Перед тим як налаштувати карбюратор, треба розігріти двигун. Крім цього знімаємо з дросельної заслінки тягу педалі газу, також від’єднуємо трубку вентиляції картера, після перевіряємо, вакуум в трубці регулятора випередження повинен бути відсутній. Потім знаходимо гвинти якості, завдяки яким регулюється склад суміші.

По одному починайте закручувати (за годинниковою стрілкою), як тільки двигун початок залихоманило, припиняйте закручувати гвинт, це може призвести до зупинки двигуна. Краще відверніть гвинт назад на один оборот, поки движок не стане працювати рівно і плавно.

Так потрібно зробити з абсолютно всіма гвинтами якості. Після настоянки карбюратора двигун повинен звучати плавно, без всяких хлопків. Відео настройки карбюратора. Давайте розглянемо основні проблеми, що виникають при роботі карбюратора. Помітили витік бензину не звідти від куди треба, то причина цих неполадок криється в поплавковою камерою, поплавок або зайве сильний тиск.

Перше, що перевіряємо це тиск палива, межі якого 4-7 пси. Якщо воно в нормі, то шукаємо проблему в поплавці, може він тоне або в самій камері поплавця проблеми. У такому випадку необхідно замінити камеру поплавця на нову. На свічках запалювання з’явився нагар і запах, то причина в надлишку подачі палива.

Зазвичай дві причини зайвої подачі палива викликана: неправильним рівнем палива або прогоріла клапаном. Ця проблема може пояснюватися, що не відрегульований поплавок, присутність зайвого тиску палива або проблема з камері поплавця. Якщо рівень бензину (палива) в межах норми, то тоді перевіряємо клапана. Як виставити рівень бензину в своїх поплавкових камерах. Треба завести двигун, і нехай попрацює приблизно 5 хв.

Потім трохи газу і глушимо двигун. Після чого знімаємо топлівоподводящій шланг. Відкручуємо п’ять гвинтів, завдяки яким тримається кришка карбюратора, а потім знімаємо трос підсосу. Піднімаємо кришку горизонтально, щоб поплавці не пошкодити.

Заміряти треба відстань від верхнього рівня бензину до прівалочной його поверхні. Повинно бути близько 23-25мм. Як все це зробили заводите і дивіться в камери карбюратора близько 30 сек. , За проміжок цього часу крапля бензину в малих дифузорів не повинна впасти.

Якщо бензин капає, то це вказує на надлишок палива. Значить треба налаштовувати карбюратор.

Як відрегулювати карбюратор?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты