Як залучити клієнтів?

Як залучити клієнтів?

Незалежно від того, продаєте ви в роздрібному магазині або через Інтернет мистецтво спілкування з потенційним покупцем грає дуже важливу роль. Для Інтернет-продажів це в основному продаж по телефону. Важливо дбати про те, щоб враження, яке продавець справляє на оточуючих, було хорошим. І якщо в роздробі це враження визначається в першу чергу зовнішнім виглядом продавця, то під час розмови по телефону дуже важливо, що і як ви говорите, яким тоном і з яким настроєм. Покупці завжди повинні мати можливість знати, хто їх добре чи погано обслужив.

У роздробі про це говорить бейдж з ім’ям продавця, при телефонній розмові прийнято представиться на самому початку розмови. Часто продавці та менеджери просто панічно бояться реакції типу Ні, я просто дивлюся або при холодному дзвінку Нам нічого не потрібно. І це природно, якщо продавець починає розмову з фрази: Здравствуйте, ви правильно зробили, що прийшли в наш магазин. У нас найкращий асортимент, відмінні ціни.

У нас Ви точно знайдете у нас все, що потрібно і будете приємно здивовані нашими цінами. До речі, що Ви вибираєте? Ходімо я вам допоможу то покупець, швидше за все, втече з такого магазину. У продажах ефективні ті фрази, які, по-перше, звучать щиро і природно, а не надумано і шаблонно, а по-друге, перші слова продавця повинні бути про клієнта, а не про нього самого, його магазині, товар, послугу і т . д. При опрацюванні алгоритмів роботи з клієнтами для Відділів продажів і завжди потрібно послухати, як спілкуються продавці з клієнтом.

Всі нові фрази обов’язково повинні бути природними для співробітників, інакше вони їх просто не вимовлять або відмовляться від їх використання. Найцінніші слова і звороти для залучення уваги знаходяться в живій мові і виявляються в безпосередньому спілкуванні з покупцем. Щоб налагодити контакт із співрозмовником і особисто, і по телефону, потрібно розуміти, що привернути увагу не означає продати. Це означає отримати право і можливість обмінятися інформацією з потенційним покупцем.

Якщо дотримуватися цього принципу, то ніхто не буде намагатися в першу фразу запхнути максимум відомостей про все про себе, про компанію, про товар або послуги, діалог стає більш природним і не відлякує потенційного клієнта. Який колір вам більше подобається? Що ви думаєте про цю річ? Чи не правда, зручна штука? Мені здається, що ви сумніваєтеся в тому, що

Чи правильно я вас розумію? Допомога і підтримка (розсіяти сумніви, побороти внутрішній опір; якщо потрібно заспокоїти): Упевнений, ви не пошкодуєте

Позиція розуміння (уважно вислуховувати, щоб сказати в потрібний момент): Я вас прекрасно розумію. У моєї племінниці (сестри, брата, подруги) такі ж проблеми. Вони знайшли такий вихід (пропонується відповідний товар) Навіщо вам витрачати зайві гроші?

Візьміть ось цю модель. І підходить більше, і заощадите Зверніть увагу, що в переліку типових висловлювань відсутня класичне: Що вас цікавить? . Продавцеві потрібно чітко усвідомити основне правило покупець повинен спочатку зацікавитися товаром.

Тобто продавець зобов’язаний відчувати, коли покупець потребує допомоги, розуміти, коли у нього зафіксувався погляд на певному товарі (або коли він узяв товар в руки), і тільки тоді підходити до нього. Без чіткої впевненості, що у клієнта виникло питання, до нього не слід підходити і пропонувати свою допомогу. Нав’язлива фраза Що вас цікавить? , З вимогливо-нетерплячими інтонаціями в голосі, відлякує людей від вашого магазину. У майбутньому, вони навряд чи захочуть знову прийти туди, де настільки нав’язливі продавці.

Ніщо так не шкодить іміджу магазину, як важкий, гнітючий на покупця персонал. Невдалі і нетактовні репліки продавця Що вас цікавить? — А яке твоє діло? Звідки я знаю, що мене зацікавить? Вам допомогти? — Я що, схожий на убогого? Сам не впораюся?

Вам щось показати? — Я що, сліпий? Сам не побачу?

Що вам потрібно? Що ви хочете подивитися? Що ви будете купувати? — Я в магазині або на допиті у слідчого? Вибрали вже потрібний товар?

Знайшли вже? — А я нікуди не поспішаю! Якщо вам колись, то я можу піти і в інший магазин.

Професіоналізм продавця полягає в тому, щоб чітко відчувати клієнта, його потреби і запити, вміти вчасно піднести товар, провести покупця через всі етапи продажу. Пам’ятайте, що чим краще ви подбаєте про комфорт своїх покупців, і не будете докучати їм як настирливі мухи тим більший прибуток вони принесуть!.

Як залучити клієнтів?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты