Варіатор або автомат?

Варіатор або автомат?

Кожен водій розуміє, чим механічна трансмісія відрізняється від автоматичної, проте термін варіатор почали використовувати порівняно недавно, тому для багатьох він все ще до кінця не зрозумілий. Скільки передач у варіатора? Чим гарний варіатор? Як відрізнити автомат від варіатора?

Про це та про багато іншого ви дізнаєтесь із сьогоднішньої статті. Варіатор являє собою пристрій, який передає тягу від двигуна до коліс, здатне досить плавно міняти швидкість, з якої обертаються ведений і ведучий диски.

Варіатори знайшли широке застосування в різних скутерах, снігових і водних мотоциклах. Однак в автомобілях варіатор почали активно використовувати лише кілька років тому

Перш ніж відповісти на питання про те, що краще варіатор або автомат, потрібно сказати, що варіатор забезпечує більш плавний рух транспортного засобу. Під час розгону чути тільки легкий шум, який постійно наростає.

Машина з варіатором в більшості випадків розганяється швидше в порівнянні з моделями, оснащеними АКПП і механікою, так як не витрачається час на перемикання швидкостей. Якщо говорити про те, хто зможе швидше досягти певного рівня оборотів, автомат або варіатор, останній впевнено лідирує. Чим гарний варіатор в порівнянні з іншими видами трансмісії машина з такою коробкою НЕ БУДЕ глухнути в самий невідповідний момент. Крім цього, ви не будете котитися вниз при підйомі, тому даний варіант може стати оптимальним для водіїв-новачків. Деяким автолюбителям не подобається те, що варіатор видає специфічний звук під час роботи, причому він не залежить від режиму роботи силового агрегату.

Крім цього, багато автовласників віддають перевагу наявність спортивного рику, тому питання про те, що вибрати варіатор або автомат, для них неактуальний. Однак даний момент складно назвати істотним мінусом варіатора, так як він не позначається на швидкісних показниках машини.

Дане відміну варіатора від автомата можна навіть назвати перевагою, так як електроніка оптимізує функціонування мотора, вибираючи оптимальний варіант його роботи. Якщо ж вам дуже подобаються звичайні коробки передач, рекомендуємо вибрати опцію у вигляді типтроника.

Це своєрідний емулятор перемикання передач. Також варіатори оснащуються опцією, яка дозволяє швидко змінити передавальне число двигуна в результаті різкого натискання педалі акселератора. Ця інформація повинна допомогти вам зрозуміти, чим відрізняється варіатор від автомата. Але, нерідко буває дуже складно визначитися, що краще автомат або варіатор у вашому випадку. Звичайно ж, машина з варіатором має серйозні переваги.

Отже, чим гарний варіатор продовження терміну експлуатації двигуна, за рахунок оптимізації навантаження; економне менш галаслива робота в порівнянні з іншими КПП. Складається враження, що питання автомат або варіатор навіть не варто обговорювати, однак насправді у даного виду трансмісії є також певні мінуси, які також потрібно брати до уваги.

Недоліки або мінуси варіатора: Варіатор, як правило, не встановлюють на автомобіль з потужними моторами. Якщо акумуляторна батарея відключена протягом близько 100 км, виконується автоматичне калібрування варіатора, яка потрібна для його нормального функціонування. Ще одна відмінність варіатора від автомата полягає в тому, що в нього заливають рідину, вартість якого істотно перевищує вартість стандартного трансмісійного масла.

Його не можна замінити аналогом від іншої моделі машини. Ремонт варіатора недешева процедура, яку можуть виконати виключно досвідчені майстри. Є певні обмеження, що стосуються буксирування машини з такою трансмісією. Варіатор може функціонувати правильно лише в тому випадку, якщо різні датчики будуть показувати нормальні значення.

Якщо хоча б один з цих датчиків зламається, виникне чимало труднощів, одна з яких неправильна робота варіатора. Однак, хоча мінусів варіатора існує чимало, майже всі експерти вважають, що в майбутньому велика частина автомобілів буде оснащуватися саме таким видом КПП. Далі ми розглянемо деякі рекомендації, дотримуючись яких вам не доведеться здійснювати ремонт варіатора: Протягом зимового періоду необхідно уникати серйозних навантажень. Необхідно щоб всі деталі могли нормально прогрітися.

Не забувайте, що варіатор не створений для спортивної їзди, тому не варто змагатися на світлофорах з іншими авто. Вчасно міняйте рідину і перевіряйте її стан.

Регулярно перевіряйте працездатність датчиків, від яких залежить функціонування варіатора. Якщо виникли проблеми з даною трансмісією, не варто думати, що ви зможете здійснити ремонт варіатора своїми руками, так як хороших результатів ви не досягнете.

Варіатор або автомат?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты