Зв’язок з оператором Білайн?

Зв'язок з оператором Білайн?

На 0611 — номер технічної підтримки Білайну — завжди додзвонювався нормально. Там спочатку пропонувалися деякі послуги автоматичного інформування, обирані натисканнями певних цифр, а потім для з’єднання з оператором — не пам’ятаю, чи то якусь цифру натиснути (начебто 0), чи то просто чекати. І в-общем-то, завжди відповідали, завжди роз’яснювали, що мені треба було, завжди допомагали. Але ось тут трапилася потреба поставити запитання про витрати з мого рахунку.

Дзвоню 0611. Перший сюрприз після слів Ласкаво просимо в Білайн! — Починають говорити не по-російськи.

Єдине, що розумію — слово узбек. і потім купа неросійських слів, потім іншим голосом — слово азербайджан і знову купа неросійських слів, потім знову іншим голосом — начебто ще слово казах проскакувало і знову незрозумілі неросійські слова. Ну, я так розумію, це кажуть спочатку по-узбецьки, що якщо Вам потрібна підтримка на узбецькій мові — то натисніть те-то, потім по-азербайджанські говорять, що якщо потрібна підтримка азербайджанською мовою — то натиснути те-то, потім кажуть по-казахському, що якщо потрібно, щоб Вам відповідали по-казахському — то відповідну цифру треба натиснути. Нарешті, прорізається російська мова і кажуть: Для того, щоб прослухати інформацію російською мовою, натисніть 1. Натискаю 1. Якщо Вас цікавлять Ваші дані, параметри тарифу, послуги, підключення на номері, платежі — натисніть 1, Послуга Довірчий платіж — підключення та умови надання — натисніть 2, Послуга Мобільний інтернет, вартість та налаштування — натисніть 3, Інформація про знижки і послугах, що дозволяють заощадити на дзвінках, СМС, інтернет-трафіку — натисніть 4, Інформація про правила набору номерів — натисніть 5. Про відповідь оператора — ні слова! Повідомлення прокручується два рази, після чого, якщо не вибраний жоден пункт, звучать слова Бажаємо Вам приємного спілкування. Спаисбо за дзвінок, і розмова припиняється.

Ну, питання, по якому мені треба спілкуватися з оператором, начебто вписується в послуги, підключення на номері, платежі — переходжу по одиниці з цього меню. Щоб отримати інформацію про баланс — натисніть 1, Цікавить список послуг — натисніть 2, Ваш тариф — натисніть 3, Платежі, здійснені за останні 3 місяці, — натисніть 4. І тут вже Бажаємо Вам приємного спілкування. Спаисбо за дзвінок з припиненням розмови після цього — йдеться після одноразового прослуховування цього меню.

Про відповідь оператора — ні слова! А мені жоден з цих пунктів не підходить. мені потрібно питання поставити про те, за що були здійснені конкретні списання з мого рахунку.

Що відбувається з лінією підтримки абонентів в Білайні? Або там живі оператори взагалі як клас ліквідовані, один автоінформатор залишився.

Зв’язок з оператором Білайн?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Комментарии закрыты